tisdag 4 mars 2008

Fina burkar

Nu var det visst länge sen sist...har jobbat massor och pysslat med annat och då blir det inte så mycket bloggtid! Just nu försöker jag få lite ordning i mitt pysselrum....och behöver förvaring.. de här fina plåtburkarna köpte jag idag.
De här köpte jag i somras. Det finns så många fina burkar att välja på och det kommer nya hela tiden...Jag vill ha allihop!!! Jag köpte burkarna på Himle hörnet en underbar inredningsbutik! De har massor med fina saker och man kan gå där lääänge....helst vill man ju köpa allt! Burkarna kommer att bli superfina i mitt pysselrum! Hoppas ni har lika soligt och vackert väder som vi!
Kram på er!

8 kommentarer:

Marie sa...

Vilka ljuvligt söta burkar!

Kram Marie

"M" sa...

De är ju underbara...man blir glad av dem...härliga färger...

Emma Clara sa...

de där är så fina...vill oxå ha!!!!

Sussie sa...

Helt underbara burkar och påskägget är jättefint.

Husbilsresan sa...

Jättefina burkar....bra att stoppa undan grejor i.Det kommer att bli superfint i dit pysselrum.
Ha en skön helg!
Kram/Gunn

Ann-Sofi sa...

åhh vilka fina brukar(:
Trevlig helg!

n o r d i n g å r d e n sa...

Jag bara älskar de burkarna, skitfina: ) Mari.

Road_ocean@hotmail.com sa...

Åh, mina drömburkar. De går ju inte att köpa från hemsidan :( Jag bor utanför gbg och det är lååångt ifrån Ljusdal:( Du har inte sett dem någon annanstans?:P