onsdag 23 april 2008

Det blommar!

Det blommar i min trädgård! Kan det vara krokus? Minns inte vilka sorter vi stoppade ner i jorden i höstas....men fina är dom iallafall! Ser ni snön där i bakgrunden? Trots strålande solsken och värme i flera dagar, så har vi mycket snö kvar på våran tomt....folk krattar sina gräsmattor nu.....jag får väl kratta lagom till midsommar!

Jag har inte så mycket tid för bloggen just nu...har ett projekt på gång som tar mycket tid! Ibland funderar jag på att lägga ner bloggen....men det vill jag egentligen inte, så den får vara kvar ett tag till!

Ha det så bra!

Kram

7 kommentarer:

Nettan sa...

Du ser, det börjar knoppa hos er med ;0)..
Ska bli kul & se bad det är för projekt du sysslat med !!
Kram Nettan

Marie sa...

Sverige är verkligen ett avlångt land, vi skulle behöva klippa gräsmattan snart!!!!!

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

C De-sign sa...

Ibland hinner man inte med bloggen , men det gör ju inget... man kan ju låta inläggen komma när man vill och har tid! Hoppas att du inte lägger ner!!! Ha en fin helg och hoppas att vårsolen smälter din snö!!!!Kramar fr C

Annika sa...

Härligt med krokus...Planterade några lökar i höstas, ser ett par centimeter av dem i rabatterna nu....Underbart...Ha en bra söndagkväll...Kram Annika

Husbilsresan sa...

ja,visst är det en krokus som blommar hos de....visst är det härligt!
Nyfiken på ditt projekt, blir jag också.....
Ha en skön vecka!
Kram/Gunn

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Fin bild du tagit:)
Ha det gott
/S

Photo by emma sa...

hej såg att du hade lämnat in tyg och fått laminerade brickor vilken storlek var de på dom och vad kostade det??
Mvh Emma