fredag 13 juli 2007

Min nya vita paradhylla

Så här blev min paradhylla...hyllan blev jättefin och passar jättebra mot den bruna väggen i köket. Paradhandduken blev jag inte så nöjd med...skulle behöva gå en sykurs....jag har så bråttom och vill att det ska bli klart snabbt...så jag syr först och tänker sen...*fniss*
Och inte blev det nåt tryck på den heller...tycker jag har så tråkiga...måste göra nya...


Mina änglar.
Bilderna blev ganska mörka...skulle behöva ha en bättre kamera!!!
Kramisar!


22 kommentarer:

Beas sa...

Jättefin hylla och paradhandduken blev ju jättefin. Änglarna uppe på är ju supersöta också. Vad duktig du är på att pyssla!

Anonym sa...

jag tycker det blev superfint!

Marie sa...

Jag tycker att det blev jättefint. Dina änglar är ju för söta, vad du är pysslig.

Ha en trevlig kväll.
Kram Marie

Stina sa...

Vad fint du gjort. Kram

Ann-Sofi sa...

så siiint så siint(:
allting va jättefint... fint med helvit paradhandduk.
Änglarna va roliga(:

Anonym sa...

Och snyggt blev det! Men har du köpt den lilla kannan? Eller får den stora plats där?!?! Jag måste kolla om den röda med vita prickar finns kvar på himlehörnet! Jag skulle oxå vilja ha deras kaffekoppar!

Vi är nyss hemkommen från Sara och har snusat på lilla Mira...hon är sååå söt!

Kramis!

Hem & Harmoni Marie sa...

Den blev jättefin din hylla. Och änglarna var söta som bara den...
:) Kram Marie

Christine sa...

Titta va fint!!!:)
Änglarna älskade jag!!

Kramis:)

Stina sa...

Tack, sötnos!
Vi kanske ska byta nåt? Puss

Shyme sa...

Det blev verkligen fint med paradhyllan. Undrar om man skulle leta fram den jag har ligger i gömmorna och ge sig på den med lite vit färg.....

Super söta änglar du sytt, och allt det andra med för den delen :-D

Anonym sa...

Det är ju jätte fint med hyllan och allt!
/S

Skatan sa...

Men så fint!

n o r d i n g å r d e n sa...

Gud vad du syr fint, både änglar, hjärtan och påsar!! Hyllan blev jättefin, kul att få se, jag har ju en som ligger på "väntelista" för målning... en dag så...Mari.

Poppins sa...

Så fint det blev. Och pionen är ju underbar, vilken hälig spröd rosa färg.
kram

Anonym sa...

Supersnyggt blev det och syningen verkar vara bra den med!

Hem och Lycka sa...

Det blev ju verkligen supersnyggt och inte ska du vara missnöjd med handduken, jättefin!

Husbilsresan sa...

Kanonsnyggt! Jag tycker paradhandduken ser jättefin ut...och vilka goa änglar =)
Kramar!

elin1976 sa...

Nydelig. Jeg liker så godt slike hyller. Har flere slike hand dukar til å henga opp på slike men ingen hyller. Må kjøpe. Ha en fin dag:O)

Anonym sa...

Vad fint det blev, både hyllan och handduken. Vad duktig du är!

Min Skattkammare sa...

Hej där!
Coola lavendelpåsar!

Lotta sa...

Jag tycker det ser jättefint ut!
Supersöta änglar!

Kram
Lotta

Anonym sa...

Det blev ju jättefint! Jag såg min gamla paradhandukshållare i en garderob i tvättstugan idag och tänkte ta fram den. Och nu blev jag ännu mer peppad då jag såg dina fina. Änglarna är så söta, jag blev kär direkt! Och inte behöver du en ny kamera, det du behöver är ett bildbehandlingsprogram där du bara trycker på en knapp tills bilden blir så ljus som du vill ha den. Mitt följde med då jag köpte kameran, men det finns flera gratisprogram att ladda ner som är minst lika bra!