tisdag 5 februari 2008

Förkylning och hemma-spa

Här har vi fått massor med snö...och massor med förkylning som aldrig vill ge sig! Jag har så mycket att pyssla med nu..men förkylningen tar orken av en...trist!
Senast jag var på loppis så hittade jag en större bricka. Den har jag på mitt köksbord...fint istället för duk! Jag kan inte ha duk på mina bord...de blir fläckiga direkt!
Äntligen..Äntligen! Snart är vårt nya badrum klart...som jag har längtat! Det är bara några detaljer som ska på plats...badrumsskåp, belysning och handdukskrokar...sen ska jag piffa till med härligt doftande tvålar, fina handdukar och allt annat som hör till! Bada ska jag göra...fixa mitt eget hemma-spa...tända ljus! Härligt.....bara förkylningen vill ge sig så....
Ha det gott alla goa bloggare! Tack för fina kommentarer!
Nu ska jag äta en smarrig semla!
Kram!

10 kommentarer:

P-lina sa...

Nä men vad smart!! ska också skaffa mig en bok att ha vid sängen där jag kan skriva upp tankar och nya idéer!

Vad fina saker du har hittat....gillar speciellt dina små tussilagovaser och den stora brickan. Jag kan inte heller ha duk på bordet....blir smutsigt direkt !sen älskar jag ju dina små hjärtan ;-)

På min gatan i stan sa...

Åh, krya på er!!!

Vilka vackra bilder!

Kram Martina

Flickan på landet sa...

Kikar in på fina bilder =)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack för de fina orden hos mig!! Blir så glad!!

Oj vad snö härlig bild!!

Krya på er då!!!

Unknown sa...

Här ligger jag deckad i influensan!! =( Värker både i kroppen och knoppen! Då kan vi vara sjuka tillsammans =) Krya på dig! kramar Malin ps. såg att du fått lite semlor du med...ti-hi..

n o r d i n g å r d e n sa...

Å va kul med nytt badrum, det kommer göra susen för din förkylning, fin kran! Fast din egen är väl röd och droppande: ) Vackert arrangemang på brickan och fin vinterbild på sparkarna i snön! Krya på dig! Mari.

Marie sa...

Jättefint arrangemang på brickan och vad härligt med nytt badrum!

Krya på dig!
Kram Marie

Sussie sa...

Låter ju härligt med både hemmaspa och semla :) Hoppas att du blir bra från förkylningen fort, ha en fin dag.

Elisabet sa...

Ja visst har vi mycket snö, fin bild på sparkarna,Det ska bli spännande att se ditt badrum
Tilde

P-lina sa...

Åhh var roligt med nytt badrum! ser fram emot att få se resultatet!

Hjärtliga kramar!