lördag 8 mars 2008

Loppis & påskpyssel

Jaha...då har man varit på loppis igen då...jag älskar att gå på loppis! Haha...jag har fått riktigt bra ''loppisögon'' det tycker iallafall jag! Förr när jag gick på loppis så kunde jag ofta komma hem tomhänt...det gör jag aldrig numera.... Köpte en fin handduk...
spetsar och band...perfekt till mitt pyssel!
Söta gamla hyllremsor med påskmotiv...
som jag dekorerade påskkortet med.
Påskkäringar.
En vacker G - klav....jag gillar formen.
Nu finns det påskkort i bloggbutiken.

Kram!

28 kommentarer:

Emma Clara sa...

åhå....fina fynd..gillar bården du använde till korten!!!!!!

My Lovely Things sa...

tack för besöket i min blogg..kul att du gillar mina strutar...

fina grejer du fyndat...

trevliga kort du tillverkar..

kram anna

Annie - Annalunda sa...

Tack för din hälsning hos mig! Vilka fina fynd du har gjort...å visst är det himla kul med loppis! Jättefina kort du har gjort!

Kram Annie

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så mycket fint du fyndat...spetsar skulle jag vilja fynda!!!

Tack för besöket!!!

Trevlig kväll!!Kram Millan

Mamma C sa...

De var många fina prylar du hittat. Hyllremsorna var jättefina på korten

Unknown sa...

Läckert!! Jag säger det samma...kommer aldrig hem tomhänt från en loppis!! På gott och ont hi-hi...Ha en myspysig vecka! kramar Malin

IKT i min vardag sa...

Jag kommer änsålänge alltid tomhänt hem. Hoppas jag oxå kan få "loppis-ögon" snart ;-)!

Gillar dina GreenGate-burkar sååååå mycket!

Kram Linda

~~*Pennyshouse*~~ sa...

vilka fina fynd.Visst är det härligt med loppis.

korten är jättefina!

Kram Pernilla

Lina sa...

Så mycket fint du fyndat och vilka fina kort!

Flickan på landet sa...

Loppis är en guldgruva :-D Jag kommer heller aldrig mer hem tomhänt :-)

tindra lite mera sa...

Vilka fina loppisfynd,vart så glad själv när jag fyndade gamla notböcker men i dom var der inte sådära fina bilder i som i dina.Duktig din dotter är att måla!
Tack för besöket hos mig och den fina kommentaren om påskhararna,har blivit 3 st till!

Kram Katarina

Mys liv och hem sa...

Ja men visst är det roligt med loppis??och vilka fynd man kan göra i bland.Ha en skön dag

faster atta sa...

Spetsar och band kan man nog inte heller få för mycket av!!! Har precis beställt massvis med metaer av det på panduro, men det var inte så billigt....

Stämningsfullt sa...

Hej!
Åh så fina loppisfynd! kul!
Ha en bra kväll.
Kram!

Helene på Rörvik sa...

Tack så mycket för kommentaren i min blogg, blev så glad :) Vilka fina loppisfynd du har hittat, gillar gammla spetsar ochså.
Ha det så bra!
Helene

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo
Vad fina fynd du har hittat..
Jag tänkte höra med dig om hur du får dina tyghjärtan fina höst upp vid veet om man säger?
Jag tycker det är så svårt, det blir bara knöligt.
Och vad har du fått tag på det fina notpappret?
Ha en skön vecka
Kram Liselotte

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Ursäkta det ska stå högst och inte höst.
KraM Liselotte

Marie sa...

Loppis är toppen, alltid gör man något fynd!!! Fina saker du köpte, spets är en favorit hos mig! Fina kort du har gjort!

Kram Marie

Elisabet sa...

Vilka roliga o fina fynd , så pysslig du är . Min lilla madonna har jag köpt på Fridas Gård, hon har mycket fint.

kram Tilde

Broarne sa...

Påskkortet var ju suuuperfint. Så kul att det är av lite gamla grejer du hittat på loppis det är också min passion att gå på loppisar.
Annmarie

Ewa sa...

Oj, skrev på fel blogg. Gör om det!

Tack gulliga du för notpappren som kom idag. Du är en ängel!
Kramar i massor
/Ewa

PS: Vilka fina saker du pysslat ihop.

Ann-Catrin sa...

Oj vilken mysig blogg du har...blir ju alldeles glad av alla färger.. dina burkar från greengate bara älskar jag!
Och vilka fynd du gjort.. måste kika lite till här på din fina sida!!
Tack för titt å min sida kram a-C

junhe sa...

FIN SPETS DU FYNDAT & JAG GILLAR DINA RETRO BURKAR =) TACK FÖR TITTEN & HA EN BRA HELG/ JUNHE

Anonym sa...

Halkade in här på ett bananskal kan man säga och fastnade. Var på väg att bara lämna men så scrollade jag ner en bit och upptäckte att du nyss fyllt 40! GRATTIS såklart! Men det jag tyckte var så kul var att jag fyllde 40 den 5/2 och vad stod högst på min önskelista om inte en symaskin...jag fick min av goa släktingar!

Har ingen blogg själv än, men tassar nog förbi fler gånger ändå och lovar att skriva en rad då med!!

Kram på dej och ha en bra helg!

Tina

Anonym sa...

Ps. Ditt påskkort är ju superfint och äggen också!!


Tina

Husbilsresan sa...

Här har du en till som är "loppisgalen"....jag kommer inte heller tomhänt hem från någon loppis.Alltid finns det nåt som man bara måste ha =)
Fina fynd du gjorde.Det är bra att samla på sej material till pysslandet.Fint påskkort du gjorde också.
Ha en skön loppis och pysselhelg =)
Kram/Gunn

Ewa sa...

Hej och tack. Önskar dig en trevlig helg med, och tack än en gång för notpappren.

Kram
/Ewa

Hanna sa...

Hej på dej! Va mysigt med påskpyssel, själv väntar jag på paket från Panduro med pyssel. Jag har utmanat dig på min blogg, om du vill. Kram Hanna