onsdag 19 mars 2008

Påskpyntat

Idag skiner solen och det droppar från taken. Härligt! Hoppas vi får vackert vårväder hela påsken! Idag har jag påskpyntat litegrann...försökte göra en påskkrans i björkris men det gick inte så bra...hade inte så mycket tålamod idag...så den får ni inte se!
En tulpanbukett i påskens färger.
Påskris och ägg.
Påskgodis måste man ha! Hittade små söta ägg på Prix.....de är 9 cm så det får inte plats så mycket godis i dom.
Jag som inte skulle göra fler ägg.....
nu har jag massor av ägg!
Det är så himla kul att göra dom...har några fler också...men de spar jag till nästa påsk! Jag ska ut i förrådet och leta lite mera pynt....borde ju ha några kycklingar och kanske en tupp också.
Det var allt för idag!
Kram!
&
Glad Påsk!

14 kommentarer:

Stina sa...

De där äggen skulle jag ha framme jämt. :-) Kramis

C De-sign sa...

Såååååå fina ägg!!! Och härlig effekt av att du har så många!!! Fint du har påskpyntat!
Kram fr C

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken äggfabrik! Så otroligt vackra ägg du har gjort! Och så fint det var med handduken över bordet så där! Glad Påsk! Mari.

Marie sa...

Jättevackra ägg, fint när det var så många!

Ha en härlig påskhelg!
Kram Marie

Husbilsresan sa...

Fint påskpyntat du har det!Äggen är superfina.
Ha en skön påsk nu!
Kram/Gunn

Anonym sa...

Åh, vilka vackra påskägg du har gjort! Jättesöta och romantiska!
Förresten så var ert badrum otroligt vackert det också! Precis så skulle jag vilja ha det :-)
Glad Påsk!

Tina sa...

Vilka söta påskägg!!! Vad duktig du är och vilken trevlig blogg du har. / Tina

Jennys Vita Villervalla sa...

Kikar in och önskar dig en mysig påskhelg!
Kram
Jenny

Kannor och karaffer sa...

Åhh vilka underbara ägg du gjort - de är så fina.

Sött med en kökshandduk som duk - de ska jag ta efter - hoppas OK?

Ville bara titta in och önska god fortsättning på påsken.

Ha det gott!
Ann

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Underbart vackra ägg ju!!!

tack för dina fina ord på min blogg..värmer sååå!!!
Hoppas det vart en bra påsk!!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

Jennys Vita Villervalla sa...

Underbara ägg att frossa i!
Jättevackra!
Ha en mysig dag!
Kram
Jenny

Elisabet sa...

slut på påsken , men dom där fina äggen är det ju synd att lägga undan ..Ha en bra vecka
kram Tilde

C De-sign sa...

Utlottning inne hos mig, Välkommen!
Kram fr C

Lilla P: sa...

Söta påskägg!

Lilla P