onsdag 23 maj 2007

Mina favoritsaker

Min kanna som heter Kajsa, från Rörstrand. Köpt på loppis för flera år sen.
En akvarell målad av Katarina Isacsson.
Sist men inte minst, min älskade kaffepanna! Den är inte vacker men den kokar så gott kaffe!!


Jag älskar kokkaffe!!







Jag har blivit utmanad av Solkatter och Dammråttor att visa tre av mina favoritsaker! Jättesvårt! Har ju många saker jag tycker om!



Nu skickar jag utmaningen vidare till hem och liv, Underbara små ting och Marres hörna

Skulle vara kul att se era favoritsaker. Jag säger som de andra, känn er inte tvingade, gör det bara om ni vill!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för utmaningen! Självklart vill jag vara med-återkommer.

Anonym sa...

Jag får också tacka för utmaningen - självklart vill jag också var med.

Jag lägger ut mina tre saker snart !

Kram Kram
Carina

På min gatan i stan sa...

Tack tack!!! Ska genast kika runt i hemmet och klura ut vilka som är mina favoriter!! :-)

Kram!

Anonym sa...

Visst är det svårt att bara välja 3 saker när man har så många olika favoriter i så många olika kategorier. *s*

Stina sa...

Mysiga saker. Gillar också kokkaffe. Kram Stina

Birgittas minnen sa...

Mysiga favoritsaker, kannan var verkligen fin och akvarellen tyckte jag om.

Husbilsresan sa...

Ja,jag tycker också att det var svårt att välja ut tre saker, men du har ju lyckats bra tycker jag.
...kannan är jättefin, akvareller tycker jag om och den du har är är jättemysig, verkligen.
Och visst är det gott med kokkaffe =)
Ha en fortsatt skön kväll!Kram!

Poppins sa...

Kannan var superfin. Roliga och personliga saker du valt ut. Och kaffepannan visar verkligen att det inte är ytan som räknas, utan innehållet. Kram

Anonym sa...

Kul att se dina favoritsaker...man får liksom bättre grepp om personen bakom bloggnamnet på detta viset ...kul!
Kram

Anonym sa...

Åhå, kokar du också ditt kaffe. Jag trodde att min pappa var ensam om att göra det. Har själv slutat med kaffe, men älskar fortfarande doften av nykokt!