tisdag 13 november 2007

Snölykta

Igår var jag och barnen ute i snön och lekte...vi skottade snö och gjorde snölyktor. Med två busiga barn så var det inte så lätt kan jag säga...hihi...de tycker det är roligt att riva det man har byggt upp...busfrön!
Men visst blev det väl fint?
Hittade en gamal ljuslykta som min äldsta dotter gjorde för flera år sen...den hängde jag i äppelträdet. Söta änglar!
Pånken gillar snö...men han gillar inte att bli fotad...ska man ta en bild på han så får man smyga!
Oftast blir han sur och springer iväg...Knasig katt!
Kram!

9 kommentarer:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilken fin snölykta, tänk om man kunde ta in en så´n....
Kram
Marie

Evelinas hus sa...

Snölyktor är så fint. Dom får en att bli barn på nytt på något sätt.
Kram Caroline

Sussie sa...

Lyckliga ni som har så mycket snö! Väldigt fina ljuslyktor. Må gott.

n o r d i n g å r d e n sa...

Välkommen tillbaka!! Eller i af var det ett tag sen jag kikade in hos dig! En sån fin snölykta ni har gjort och Pånken ser att att trivas i snön han med! : ) Mari.

Marie sa...

Vilken fin snölykta! Här har det också kommit snö idag så vi har varit och åkt pulka. Mysigt!

Kram Marie

Jennys Vita Villervalla sa...

Härligt med snö!
Mysiga bilder!
Må så gott!
Kram
Jenny

Åsas Kammare sa...

Åh,... underbar snölykta. Vad roligt ni har haft...
Jag längtar så efter snön...

Söt katt!

Unknown sa...

Åh,så fin snölykta!Lyktan i trädet är jättesöt..och så fin bild på din söta kisse!

Kram*

♥ cloudberrie ♥ sa...

VACKERT! Nu gav du mej en ide till i morgon...

Den med ängeln på var ju så söt också. Smart ide den med.

Trevlig helg!