söndag 11 november 2007

Nu är vintern här!

Äntligen så har vintern kommit! Nu blir det ljusare ute...hoppas inte snön smälter bort...vill att det ska komma mera snö!
Jag tycker om vintern!
Snö är vackert!
Jag har bestämt att jag ska vara med på julmarknad! När jag ringde och bokade plats så fick jag sista platsen! Tur att jag inte ringde en dag senare!!
Så nu pysslas det för fullt här hemma...men tänk om man gör för lite saker...tänk om allt tar slut på en dag...marknaden är i två dagar....tänk om man inte säljer nånting...!
Lite pirrit är det!
Ha en trevlig söndag!
Kram.

13 kommentarer:

Dorthe ♥ sa...

Åååhhh vilka underbara julänglar! Dom är sååå fina!
Kram
Dorthe

Stämningsfullt sa...

Hej! Det är klart att du kommer att sälja! Vem vill inte köpa så fina saker? Tänk vad roligt sen att veta att en massa människor har pyntat med saker som DU har gjort. Kul!

Unknown sa...

Oh så fina saker du gör! Lycka till...det är alltid lika pirrigt! Bättre att sälja slut än att ha mängder över att packa ner! Håller tummarna...hi-hi...kramar Malin

Anonym sa...

Lin & Lavendel....ett mycket tilltalande namn om man som Clara älskar lavendeldoft och allt som har med lin och göra :)
Du är tillbaka efter din bloggpaus...hoppas att du haft det skönt! kreativ har du ialafall varit ser jag...mycket vackert att beskåda härinne...och du ska stå på julmarknad med....då önskar jag dig lycka till!
Åhhh..det är härligt att gå på julmarknad och känna doften av glögg och pepparkakor och titta på allt vackert hantverk...jag längtar!!!
En kram från Clara

Jennys Vita Villervalla sa...

Tack för besöket på min sida!
Vilken jättemysig blogg du har!
Kram
Jenny

Stina sa...

Åh, det där kommer att sälja som bara den. :-) Duktiga du. Kram

"M" sa...

Vilka fina hjärtan...å vad kul mede snö...jag längtar..

Sussie sa...

Vilka vackra vinterbilder, och vilken härligt pysslig blogg, här kikar jag gärna in igen hoppas det är ok att jag länkar. Må gott.

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vilken fin blogg du har & så mycket vackert du pysslar!

Tack för titten hos mej och raden du skrev, det är alltid roligt att träffa nya bloggvänner.

Jätte fina foton på snön!

Ha en bra kväll!

Husbilsresan sa...

Hej...kul att du är tillbaka från din bloggpaus igen....välkommen tillbaka=)
Vilka fina grejor du har gjort...änglarna var jättesöta!
Visst är det kul att pyssla inför julmarknaden....och nog kommer du att få sälja...det är jag helt övertygad om.
He en skön kväll!Kram!

Marie sa...

Så mycket fint du gör och vilka underbara vinterbilder!

Kram Marie

♥ Pia... sa...

Hej så fint ...gillar dessa hjärtan i ur & skur...ha det så gott..PIA

Anonym sa...

Det kommer att gå jättebra, din saker är så himla fin!