torsdag 10 januari 2008

I väntan på tussilago.

Vi fick massor av snö...men nu töar den bort! Visst längtar jag till våren...men när det ändå är vinter så kan vi väl få ha snön kvar!
Jag köpte två söta små vaser på loppis...tänkte på tussilago när jag köpte dem...men i väntan på våren och tussilago så kan jag ha tulpaner i vaserna.
Som vanligt har jag pysslat också...det blev lavendelhjärtan....mmm...doftar så gott!
De finns i bloggbutiken.
Trevlig helg önskar jag er alla! Imorgon åker jag till Stockholm!
Kramar!

5 kommentarer:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ja, vi får väl vänta ett tag till på de små rara tussilagona. Vi får väl hålla till godo med butikernas blommor så länge, och det är ju härligt med krispiga tulpaner nu...
Såna fina små snöstjärnor du hade vunnit... det var väl tursamt!
Kram
Marie

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, vilka bedårande hjärtan och allt annat fint du har i din bloggbutik, den sätts genast upp i min bloggbutikslista!!! Söta vaser du har köpt, blev bra med bara en tulpan i varje, vi får nog vänta ett tag till på tussilgaon, trevlig helg!! Mari.

Allis sa...

Visst längtar vi tills tussilagon tittar upp....men det står nog inte på om det fortsätter på det här viset, regn, mildväder, blåst....vilken tur att vi går mot ljusare och varmare tider. Fast snö den här årstiden är för mig helt ok...
Vilka fina hjärtan du sytt!, kikade in i din webbutik och där fanns det mycket fint........
Kram E

Jennys Vita Villervalla sa...

Jättefina hjärtan!
Doftar ljuvligt antar jag:)
Må så gott!
Kram
Jenny

Sussie sa...

Visst funkar det med tulpaner för att lindra tussilagolängtan :) Ha en fin dag. Kram.