torsdag 17 januari 2008

Pyssel

Nu är jag verkligen less på det här grå och trista vädret...det är mörkt ute mest hela dagarna! Jag längtar efter soliga vinterdagar! Det är svårt att ta bra bilder när det aldrig blir riktigt ljust....och kameran krånglar...den funkar bara ibland...snart lägger den väl av helt! Lite pyssel blev det igår...lavendelstrut, tändsticksask och ljus med notpapper.
Lavendelstrut med spets och natursnöre.
Jag köpte en liten glasklocka på Nublu....Jag har lagt i några kottar...tycker den är så söt. Nu har jag en jobbarhelg framför mig...tråkigt...skulle vilja vara hemma och busa med tvillingarna och pyssla istället!
Ha en trevlig helg alla!
Kramar!





12 kommentarer:

Ärtan sa...

Upp med humöret! Vi har sol i Skåne idag så det är på gång!
Vilka finfina bilder. Va kul att du tittade in till mig, jag är fortfarande grönjölings-bloggare, men jag lär mig. Ikväll har jag bättre tid, då ska utforska hela din blogg.

Marie sa...

Idag har vi faktiskt haft sol, så det finns hopp! Vad mycket fint pyssel du har gjort och din glasklocka är jättesöt!

Ha det bra!
Kram Marie

Allis sa...

Håller med dig om att vädret är uselt, men såg att snö var på intågande till helgen.........Vilket fint pyssel du gjort och vilka fina inköp!!
Må så gott och jag önskar dig en trevlig helg!
Kram E

P-lina sa...

Ja fy 17 ...nu är man bra trött på det här vädret.Men bättre blir det snart.Tyckte jag såg i tidningen att "Nu kommer solen ....och snön " jag vill nog bara ha sol....men vad som helst är ju bättre än det här.
Tack för besöket hos mig!
Tur du var där för då fick jag komma hit och titta på dina underbara verk.Så fint pyssel du gör!!!Ska ta mig en titt i din butik nu också!
Kram/P-lina

me and alice sa...

Hej!
Vilket fint pyssel du gjort. Håller med dig. Visst är man less på det här mörkret nu!!!
Vill ha vår!
kram Susanne

Sussie sa...

Utmärkelse till dig på min sida :)

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så mycket fint pyssel du gjort!
kram
Marie

Skatan sa...

Tittar bara in och önskar en trevlig helg. Här finns fler som skall på jobbet. Vad säger man? Blää...

Vi får hoppas att dagen går fort!

Fru Grön sa...

Håll ut! det är närmre till solen idag än igår! Idag är det soligt här, men svinkallt. Ja kanske inte svinkallt, men det blåser och är rått. Vilka fina grejer du har gjort!

Linda

n o r d i n g å r d e n sa...

VACKERT PYSSEL I TJUSIGA ARRANGEMANG OCH EN SÅN FIN GLASKLOCKA ÖVER KOTTARNA!!SNYGGA FOTON! MARI.

Ann-Sofi sa...

Hej på dig!
Tackar(: även du har pysslat fina saker.
Jag håller med dig om vädret det e så deppigt! vill ha sool allt känns så mycket lättare då.

Ha en bra dag!

Anna - På landet Mot skogen sa...

Hittade till dig via En ängel på ett moln.
Fin sida du har! Gillar dina kossor (jag älskar kor :)!).
Glasklockan är jättefin, är själv sugen på en liknande.

Här vräker både snö och regn ner, usch! Kan tänka mig att ha vinter eller vår... men höst? Näe!

Ha en bra dag!